Recept van de week

Work-out of the week: Sprint & Push

Hierbij weer een work-out gericht op kracht uithoudingsvermogen en interval

Warming up:

3 rondes
5x Walk out push up
10R/10L x Groners
20x Jumping Jacks

Perform: Sprint & Push

10 rondes
Sprint 20 sec
Rust 10 sec
Sprint 20 sec
Rust 10 sec
Push ups 10x

Na iedere volledige ronde 40 seconden rust

Recover:

1. Thoracale rotatie. Ga liggen op je zij met je knieën opgetrokken en je armen gesterkt naar de zijkant. Open je bovenste arm en roteer je bovenlichaam naar de tegenoverstelde kant van waar je benen liggen. Kijk je arm na en kom langzaam terug naar de beginpositie. Doe dit per kant 10x op een rustig tempo.

2. Squat knee push out. Ga ik squat positie zitten en duw je knieën met je hand naar buiten en weer terug. Rustig bewegen. Zorg dat je een stretch voelt aan de binnenzijde van je bovenbeen. Doe dit per kan 10x op een rustig tempo.

Reset:

Ga liggen op je rug of kom in een zittende positie. Leg je handen op je buik en adem ongeveer 3 minuten rustig in en uit door je neus. Zorg dat je bij het ademhalen je buik op en neer beweegt. Je schouders blijven ontspannen.

Good luck!

Meer lekkere recepten

close linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram